sarandsazan

  • ۰
  • ۰

مقاله پیش رو توسط گروه آرکو صنعت نگاشته شده است. با مطالعه این مقاله به درک کاملی از شیوه عملکرد، کاربرد و انواع مختلف سنگ شکن چکشی کارکرده یا اچ اس موجود در ایران خواهید رسید. در این مقاله ابتدا روش و اساس کار دستگاه سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) توضییح داده شده است، سپس پارامترهای تاثیرگذار بر ظرفیت دستگاه ها ارایه شده است. در رابطه با اینکه این نوع سنگ شکن ها در کدام قسمت خط خردایش استفاده می شوند نیز، تصاویری آورده شده است. سپس انواع معادنی که در آن از سنگ شکن چکشی استفاده می شود، ذکر شده است.

بعد از آن، انواع مدل های مختلف دستگاه سنگ شکن کارکرده و صفر اچ اس که در ایران موجود است، آورده شده است و ظرفیت کاری هرکدام بیان شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش و همچنین تعمیر و تامین قطعات با آرکو صنعت تماس بگیرید.

سنگ شکن های چکشی یا اچ اس

سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) یکی از معروف ترین و پرکاربردترین دستگاه های خرد کننده محسوب می شوند. این دستگاه ها از اصل ضربه زدن برای خرد کردن سنگ ها استفاده می کنند. گروه آرکو صنعت تاکنون در مقاله های مختلفی، انواع دستگاه ها را برای خرد کردن سنگ توصیف کرده اند. دستگاه سنگ شکن چکشی از حرکت دورانی روتور و دندانه های که شبیه چکش هستند و بر روی روتور سوار شده اند، برای خرد کردن سنگ ها استفاده می کنند. از سنگ شکن چکشی یا اچ اس، برای خرد کردن سنگ در اندازه های مختلف استفاده می شود، که به نوع طراحی این دستگاه سنگ شکن بستگی دارد. در مقاله های دیگر اساس کار و انواع مختلف سنگ شکن فکی ، ضربه ای کوبیت و هیدروکن مخروطی به طور کامل بیان شده است.

 

  • ۰۰/۰۷/۰۴
  • آرمان یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی