sarandsazan

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قطعات هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن جزو یکی از اساسی ترین دستگاه های خردایش محسوب می شود. این سنگ شکن به دلیل دوام بالای خود، کارکرده آنها نیز خرید و فروش می شود. اما دستگاه های کارکرده نیازمند تعویض قطعه هستند. از قطعات هیدروکن ( اجزای داخلی ) که به وفور خرید و فروش می شوند؛ می توان به : منتل ، کانکیو ، باتمشل ، تاپشل ، بوش فولادی ، بوش برنجی ، بوش اکسنتریک ، بوش اسپایدر ، بوش کنگره ای ، دنده پنیون ، شفت هوزینگ ، کف گرد ها و غیره اشاره کرد.

شرکت آرکو صنعت با بیش از 20 سال سابقه درخشان در تولید دستگاه های معدنی ،تامین کننده قطعات  ( اجزای داخلی ) سنگ شکن های مختلف نیز محسوب می شود. اجزای هیدروکن دارای جنس و اندازه های مختلفی می باشد، که توسط قالب های ریخته گری خاصی تولید می شوند. شرکت آرکو صنعت علاوه بر تامین قطعات سنگ شکن هیدروکن، توانایی تامین قطعات دستگاه های خط خردایش دیگر را نیز از جمله سنگ شکن فکی ، کوبیت ، اچ اس ، ماسه ساز ها ، ماسه شور ها و نوار نقاله را دارد.

شرکت آرکو صنعت در زمینه تولید و تامین تجهیزات و قطعات دستگاه هیدروکن از جمله هیدروکن و لوازم یدکی خطوط خردایش معادن، تاسیسات شن و ماسه و کارخانه آسفالت فعالیت می کند. این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و متخصص در بخش های طراحی و مهندسی، تولید و کنترل کیفیت در صدد پاسخگویی به نیازهای فراوان معادن کشور در قسمت خردایش و دانه بندی می باشد از دیگر خدمات شرکت صنعتی و تولیدی ارکو صنعت می توان به تولید و تامین قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی اشاره نمود.

  • آرمان یزدی
  • ۰
  • ۰

هیدروکن

سایت آرکو صنعت اقدام به خرید و فروش انواع سنگ شکن های مخروطی هیدروکن قلوه شکن و ماسه ساز ( ریز شکن ) کارکرده و دست دوم  ( استوک ) کرده است. سنگ شکن های هیدروکن مخروطی در مراحل ثانویه یا ثالثه خردایش مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اصلی دستگاه هیدروکن در سایت های اصلی تولید شن و ماسه می باشد.
فرایند خردایش در سنگ شکن مخروطی هیدروکن قلوه شکن و ماسه ساز ( ریز شکن )  نو و کارکرده ( استوک )، توسط بسته شدن فاصله بین منتل ( که بر روی شفت اصلی قرار دارد) و کانکو ( که داخل بدنه اصلی دستگاه یعنی تاپ شل نصب شده ) صورت می پذیرد. حرکت لنگی منتل باعث ایجاد خردایش سنگ ها و کانی های ورودی می شود.
سنگ شکن های هیدروکن مخروطی قلوه شکن و ماسه ساز ( ریز شکن )  کارکرده و دست دوم ( استوک ) در پنج مدل مختلف موجود هستند. در سنگ شکن های هیدروکن از دو نوع منتل 2 و 4 استفاده می شود که منتل 2 همراه کانکیو 2 یا 4 بر روی هیدروکن بسته می شود؛ در این صورت سنگ شکن به عنوان ماسه ساز استفاده می شود.  اما اگر از سنگ شکن هیدروکن به عنوان درشت شکن استفاده شود باید منتل ۴ را همراه کانکیو های ۴ ،۵/۵ ،۶/۵،۷ و یا ۸ استفاده شود.

 هیدروکن مدل ۳۶-۲ با منتل ۲ کانکیو ۲ و تاپشل ۴
هیدروکن مدل ۳۶-۴ با منتل ۴ کانکیو ۴ و تاپشل ۴
هیدروکن مدل ۳۶-۵ با منتل ۴ کانکیو ۵/۵ و تاپشل ۵/۵
هیدروکن مدل ۳۶-۶/۵ با منتل ۴ کانکیو ۶/۵ و تاپشل ۶/۵
هیدروکن  مدل ۳۶-۸ با منتل ۴ کانکیو ۸ و تاپشل ۸

برای خرید و فروش انواع هیدروکن مخروطی کارکرده و دست دوم از قسمت سنگ شکن کارکرده سایت آرکو صنعت دیدن فرمایید.

  • آرمان یزدی
  • ۰
  • ۰

سنگ شکن های مخروطی

هیدروکن یا ماسه ساز مخروطی (HydroCone Crusher) ماسه ساز ( شن و ماسه ) ،  ریز شکن و قلوه شکن یکی از انواع دستگاه های ماسه ساز می باشد که به عنوان سنگ شکن ثانویه یا ثالثه در معادن مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این مقاله که توسط آرکو صنعت نگاشته شده است، از جزییات سازوکار سنگ شکن مخروطی هیدروکن کارکرده به طور کامل آشنا خواهید شد. در این مقاله ابتدا اساس کار سنگ شکن هیدروکن مخروطی توضییح داده شده و سپس انواع مختلف آن که در ایران و توسط شرکت آرکو صنعت تولید می شود، آورده شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش دستگاه سنگ شکن هیدروکن مخروطی ماسه ساز – ریز شکن و قلوه شکن  و همچنین تعمیر و تامین انواع قطعات آن با آرکو صنعت تماس بگیرید.

در رابطه با قطعات جانبی این سنگ شکن مانند، سیستم هیدرولیک و روغنکاری توضییحات کاملی آورده شده است و در نهایت در رابطه با ویژگی های برجسته این نوع سنگ شکن، اندازه بار خروجی آنها و محل استفاده از این نوع سنگ شکن در خط خردایش توضییحاتی ارایه شده است.برای مشاهده انواع دستگاه سنگ شکن کارکرده بر روی لینک کلیک کنید.

سنگ شکن هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن

این مطالب حقایقی را درباره سنگ شکن های مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن معروف به Hydrocone را برای شما آشکار خواهد کرد. این نوع سنگ شکن های هیدورلیکی در اندازه های کوچکتر حدود پانزده سال پیش توسط Allis-Chalmers برای برآوردن تقاضا در خردایش سنگ ها در مراحل اولیه یا ثانویه توسعه داده شدند. اکنون تولید آنها گسترش یافته است و از اندازه های بزرگتر نیز ساخته می شوند (قطر مخروط).
سنگ شکن مخروطی هیدروکن مدرن نتیجه سالها تجربه در ساخت انواع تجهیزات خردایش است. از زمان به بهره برداری رسیدن اولین سنگ شکن مخروطی هیدروکن تا الان، تغییرات زیادی به منظور افزایش عملکرد، بر روی آن صورت گرفته است.

  • آرمان یزدی