sarandsazan

  • ۰
  • ۰

سنگ شکن های مخروطی

هیدروکن یا ماسه ساز مخروطی (HydroCone Crusher) ماسه ساز ( شن و ماسه ) ،  ریز شکن و قلوه شکن یکی از انواع دستگاه های ماسه ساز می باشد که به عنوان سنگ شکن ثانویه یا ثالثه در معادن مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این مقاله که توسط آرکو صنعت نگاشته شده است، از جزییات سازوکار سنگ شکن مخروطی هیدروکن کارکرده به طور کامل آشنا خواهید شد. در این مقاله ابتدا اساس کار سنگ شکن هیدروکن مخروطی توضییح داده شده و سپس انواع مختلف آن که در ایران و توسط شرکت آرکو صنعت تولید می شود، آورده شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش دستگاه سنگ شکن هیدروکن مخروطی ماسه ساز – ریز شکن و قلوه شکن  و همچنین تعمیر و تامین انواع قطعات آن با آرکو صنعت تماس بگیرید.

در رابطه با قطعات جانبی این سنگ شکن مانند، سیستم هیدرولیک و روغنکاری توضییحات کاملی آورده شده است و در نهایت در رابطه با ویژگی های برجسته این نوع سنگ شکن، اندازه بار خروجی آنها و محل استفاده از این نوع سنگ شکن در خط خردایش توضییحاتی ارایه شده است.برای مشاهده انواع دستگاه سنگ شکن کارکرده بر روی لینک کلیک کنید.

سنگ شکن هیدروکن ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن

این مطالب حقایقی را درباره سنگ شکن های مخروطی ماسه ساز ( شن و ماسه )، ریز شکن و قلوه شکن معروف به Hydrocone را برای شما آشکار خواهد کرد. این نوع سنگ شکن های هیدورلیکی در اندازه های کوچکتر حدود پانزده سال پیش توسط Allis-Chalmers برای برآوردن تقاضا در خردایش سنگ ها در مراحل اولیه یا ثانویه توسعه داده شدند. اکنون تولید آنها گسترش یافته است و از اندازه های بزرگتر نیز ساخته می شوند (قطر مخروط).
سنگ شکن مخروطی هیدروکن مدرن نتیجه سالها تجربه در ساخت انواع تجهیزات خردایش است. از زمان به بهره برداری رسیدن اولین سنگ شکن مخروطی هیدروکن تا الان، تغییرات زیادی به منظور افزایش عملکرد، بر روی آن صورت گرفته است.

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • آرمان یزدی

نظرات (۱)

  • لنز ناخن نیل استور
  • بلاگت عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی