sarandsazan

  • ۰
  • ۰

عنوان: دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت در 30 روز مبتدی تا پیشرفته | فایل های صوتی mp3 رایگان

 نوع فایل: mp3 صوتی

 تعداد دروس: 30 قسمت

 زمان هر درس: 30 الی 35 دقیقه

 قابلیت استفاده:  در تمامی دستگاه های پخش خانگی، DVD Player، کامپیوتر، انواع موبایل، MP3 player و فلش مموری

شناسه اثر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:  035244-00625-8

کشور ترکیه با زبان ترکی استانبولی در همسایگی ایران قرار دارد.  بخش اعظمی از درآمد کشور ترکیه از صنعت توریست آن می باشد. در سال گذشته کشور ترکیه آمار توریست هایی که از هر کشور وارد آنجا شده بودند را منتشر کرد و در یک آمار باورنکردنی ایران بیشترین ورودی را به این کشور توریستی داشته است. اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط ندارند؛ پس برای هر منظوری که می خواهید به این کشور سفر کنید از جمله سیاحتی، تجارتی و یا حتی تحصیلی؛ چاره ای جز آموزش زبان ترکیه ای ندارید. با دانلود فایل های آموزش صوتی زبان ترکی استانبولی در 30 روز به فارسی با روش نصرت به همراه فایل رایگان خودآموز تصویری از قسمت آموزش زبان وبسایت، از مبتدی تا مراحل پیشرفته مکالمه زبان ترکیه ای را به راحتی یاد بگیرید.

 

دلیل انتخاب روش و متد نصرت در آموزش زبان خارجی

روش نصرت بر این بارو است که با کتاب و جزوه نمی توان زبان یک کشور دیگر را به خوبی آموخت، برای آموختن زبان دیگر باید در آن محیط قرار بگیرید و یا آن محیط را برای خود شبیه سازی کنید. روشی که مقبولیت خود را در اکثر کشورهای دنیا پیدا کرده است و آموزش های زبان های خارجی به این روش سوق پیدا کرده اند. در روش نصرت یک مکالمه صوتی برای شما پخش می شود و سپس از شما می خواهد که لغات و جملات آن را با تلفظ صیحیح بارها تکرار کنید.

روش نصرت در ابتدا بر یادگیری مکالمه و شیوه صیحیح تلفظ لغات متمرکز می شود. پیش رفتن با این روش باعث می شود تا خود به خود قواعد زبان نیز برای شما جا بیفتد و به عبارتی می توانید با این روش تقریبا 90 درصد راه آموزش یک زبان را بپیمایید. دانلود فایل های صوتی ( mp3 ) آموزش مبتدی تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی نصرت در 30 روز و استفاده موثر از آن علاوه بر یادگیری پیشرفته کامل زبان ترکی استانبولی، باعث تقویت حافظه و افزایش مهارت یادگیری می شود.

این آموزش دارای 30 فایل صوتی می باشد که هر کدام 30 دقیقه است که در فایل های اول سطح مکالمات مبتدی و رفته رفته پیشرفته می شود.  ضروری است که هر روز فقط به یک قسمت آن گوش کنید تا 30 روزه در مکالمه زبان ترکیه ای استانبولی گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

نکته: متد نصرت به هیچ پیشنیازی نیاز ندارد. شما حتی بدون داشتن هیچ دانش اولیه ای از زبان ترکی استانبولی نیز می توانید با متد نصرت خیلی راحت مکالمه ترکی را فرا بگیرید.

 

ویژگی فایل های صوتی ( mp3 ) آموزش مبتدی تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی نصرت در 30 روز دانلود رایگان

فایل صوتی زبان ترکی استانبولی نصرت در 30 روز که برای دانلود گذاشته شده است، دارای دو کیفیت 128 و 320 می باشد. اگر می خواهید این بسته آموزشی را در گوشی خود گوش دهید، توصیه ما به شما این است که کیفیت 128 آن را دانلود کنید. از این طریق مصرف اینترنت شما به نصف کاهش خواهد یافت. اما اگر می خواهید این بسته آموزشی را در ضبط ماشین خود استفاده کنید، توصیه ما دانلود با کیفیت 320 می باشد. کیفیت 320 دارای وضوح صدای بهتری می باشد و در محیط خودرو می توانید این فایل صوتی را با ریزترین جزئیات گوش دهید. اما اگر می خواهید این بسته را هم در گوشی خود و هم ضبط خودروی خود گوش دهید، بهتر است از هزینه اینترنت خود چشم پوشی کرده و کیفیت 320 را دانلود کنید. رایگان

اما اگر محصول فایل های صوتی ( mp3 ) آموزش مبتدی تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی نصرت در 30 روز را به صورت پستی خریداری کردید، دگیر نیازی نیست در رابطه با هزینه اینترنت نگران نباشدی. این بسته معمولا 3-4 وز بعد از سفارش جلوی درب خانه به شما تحویل داده می شود و هزینه آن نیز بسیار اندک می باشد. بعد از خرید این محصول می توانید محتویات آن را از  داخل DVD کپی کرده و در گوشی یا فلش مموری خود ریخته و استفاده کنید. دانلود رایگان

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • آرمان یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی