sarandsazan

  • ۰
  • ۰

ساخت و ساز جزو ارکان های اصلی پیشرفت هر کشوری محسوب می شود. یکی از مهمترین ابزار ها جهت ساخت و ساز ماسه می باشد. همواره به منظور تولید ماسه از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که دستگاه راک اند راک یکی از آنها می باشد. البته شایان ذکر است که تنها در معادن شن و ماسه از این دستگاه استفاده نمی شود؛ با توجه با ساختاری که این دستگاه دارد در معادن دیگر نیز از این دستگاه استفاده می شود. شرکت آرکو صنعت تولید کننده و فروش  انواع دستگاه سنگ شکن و ماسه ساز راک اند راک می باشد؛ جهت استعلام قیمت و خرید انواع ماسه ساز دست دوم و صفر می توانید از آرکو صنعت کمک بگیرید.

 

خرید و فروش سنگ شکن و ماسه ساز راک اند راک با قیمت مناسب آرکو صنعت


 

۱۲۳۴ok

فروش ماسه ساز راک اند راک

جهت خرید و استعلام قیمت انواع ماسه ساز راک اند راک با ما تماس حاصل فرمایید!

 

۱۲۳۴۵

فروش ماسه ساز دست دوم

برای مشاهده انواع ماسه ساز راک اند راک کارکرده بر روی تصویر کلیک کنید.


روش کار سنگ شکن راک اند راک

ماسه ساز های راک راک اند راک ( Rock and Rock ) به دستگاه های خردایش شافت عمودی معروف هستند (VSI (Vertical Shaft Impactor . با ریختن مصالح در مخزن سنگ شکن  راک اند راک، دستگاه به صورت سانتریفیوژ شروع به چرخش با سرعت بالا می‌کند. به دلیل سرعت زیاد، ذرات ماسه با شدت به یکدیگر برخورد می‌کنند و خرد می‌شوند. به همین دلیل راک اند راک به عنوان یک دستگاه خود شکن شناخته می‌شود. برای عملکرد بهتر دستگاه چند تیغه داخلی برای آن تعبیه شده ‌است تا خردایش ماسه‌ ها بهتر انجام شود. این تیغه ها در دو جنس مختلف الماسی و فولادی ساخته می شوند، تیغه هیا الماسی برای سنگ های سخت و تیغه های فولادی برای معادن شن و ماسه مصرف می شود.

اصطکاک دستگاه راک اند راک بسیار کم می باشند و برای خرید مناسب هستند.  تیغه ها موجود در داخل باعث پرتاب سنگ می شوند و قبل از اینکه به دیواره ها برسند، این سنگ ها به هم برخورد کرده و شکسته می شوند. در این دستگاه چیزی به نام زره یا لاینر نداریم چون پوشش خود مواد در دیواره باعث ایجاد غشایی می شود که از دیواره محافظت می کند.

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • آرمان یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی