sarandsazan

  • ۰
  • ۰

دستگاه  ماسه ساز دوطرفه یا پاکتی یکی دیگر از سنگ شکن های ثانویه و ثالثه می باشد که در خردایش و ریزدانه کردن سنگ ها و کانی های معدنی کاربرد دارد. این دستگاه از نظر عملکرد مشابه سنگ شکن های ضربه ای دیگر مانند سنگ شکن چشکی و کوبی می باشد. دستگاه ماسه ساز دو طرفه یا پاکتی بر اساس نیاز مشتری در اندازه  های مختلف تولید و با قیمت مناسب خرید و فروش می شوند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و نحوه عملکرد آن با ادامه مطلب همراه آرکو صنعت باشید.

 

عملکرد دستگاه ماسه ساز دو طرفه خرید و فروش با قیمت مناسب

دستگاه ماسه ساز دو طرفه که امروزه با قیمت های مختلفی خرید و فروش می شوند، از یک روتور متشکل از چکش و خشاب و روپوش می باشد با سرعت نزدیک به ۱۵ دور در ثانیه دوران می کند و پس از ورود مصالح به داخل این تجهیز و برخورد با روتور و چکش و پرتاب مصالح به دیواره ها و برخورد با سندان عملیات خردشدن سنگدانه ها و ریز شدن صورت می پذیرد و نحوه خروجی بار نیز بوسیله رگلاژ سندان ها قابل تنظیم می باشد. دستگاه ماسه ساز دو طرفه شباهت زیادی با سنگ شکن ضربه ای کوبیت دارد با این تفاوت که این تجهیز دارای دو جا سندانی در طرفین بوده و فاصله بین روتور و سندان ها بسیار کم می باشد تا برخورد بیشتری صورت گیرد و تولید ماسه و ریز دانه بیشتر گردد.

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • آرمان یزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی